tisdag 6 oktober 2009

Hej alla goda och onda!

Bytte teckensnitt på bloggen, tröttnade på den där "gammeldags-skrivmaskin"-känslan.

Dagen: Tandläkaren. That's it. Och jag hatar den där jävla sadistkärringen! Inte mitt fel att jag har för liten käft så jag inte kan bita ihop röntgenplåtarna som jag ska. Kärring... Det enda som var värt med besöket var att jag fick ett cerat, tackar vi för.

Nåväl efter Tandis väntade jag fromt på min bror som skulle hämta mig bakom stationen. Vid den tiden på dygnet passerar det väldigt många olika individer just där, så jag tog tillfället i akt att studera! Mycket givande. Ska i ett senare inlägg presentera en mycket speciell guide, men det kommer senare. Haha, den är asbra, för att inte tala om behövlig!

S o . L o n g !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar