måndag 12 oktober 2009

Måndag

Igen... veckorna går fort, helgerna går ännu fortare!

Anyway, det var dop igår, jag sjöng, det gick sådär tyckte jag. Svalde ett ord så det var lite skämmigt men Therese och Fredrik (mamma och pappa till barnet) var nöjda och prästen sa att sången uppskattades så jag antar att jag ska sluta säga att jag sjöng dåligt.. ? Det bjöds hur som haver på fika, tårta och lite bubbel. Hah! Jag blev nästan lite berusad på ett glas eftersom jag inte ätit annat än en macka på morgonen xD

Och till ngt en smula mer intressant. Minns ni "trevlig ung man" som jag nämnde efter Pärlans födelsedag? Anyway, vi kommer bra överens så jag var hos honom efter dopet, mkt mys och vem bangar på att få middagen serverad liksom ;O Det blev lite Madagaskar 2, Vänner och 2½ men. M y s !

Ska sova lite nu innan jag hugger tag i mitt förbannade skolarbete... uuh.
H ö r s !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar