torsdag 1 oktober 2009

sfjbnldrslituhnsoibokstavskombo men jag är ju typ glad... :O

Är allmänt pms:ig men ändå glad.

Under loppet av en timme var det 4 olika av mitt folk som bangade på mig, jag satt i sömnens land på ett fik i min ensamhet med mina skolböcker och en kopp rött te. Fick knappast något gjort men hade tankarna på annat håll, det där hållet som jag haft mina tankar på senaste tiden. Förstår inte hur det kan bli så stort på så kort tid. Det känns så bra! Det är nytt, det är skrämmande på ett positivt sätt och jag vill ha meeer av det! Synd bara att inte imorgon blir som jag velat ha den, men jag är inte den som är den. Har en häst att sköta också ^^ Trevlig ung man, hah! Underbart! Jag bara svamlar, ska låta bli, syns imorn älskvärda människor därute. Alla räknas ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar