torsdag 15 oktober 2009

Secrets of Saraat ;)

Har du pojkvän/flickvän? icke
Har du haft pojkvän/flickvän 2009? icke
Har du hånglat med någon 2009? haha, ohja ;)
Har du kramat någon 2009? haha, lätt, 3-siffrigt antal :P
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2009? ja
Är du kär nu? förtjust/förälskad, aktar mig för övertramp
I vem? Dom som ska veta vet ;)
Kan du vissla? ohja!
Har du nån gång tyckt om någon i din ålder? haha neeä, aldrig! Klart jag har! :P

SENASTE...
Vem skickade du sms till senast?
Jaana
Vem ringde dig senast? Min chef
Vem hånglade du med senast? David
Vem pussade du senast? David
Vem kramade du senast? mamma
Vad drack du senast? vatten
var däckade du sist? om jag däckade är det inte troligt att jag minns var det var, men vi säger i ett badkar för skojs skull ^^
Är du allergisk mot någoting? jaa
Vem fick du sms av senast? ung företagsamhet

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder? trosor
.. that's right, I'm bra-less! :O ;)
Är du brunett? ja
Är du blond? nej
Har du haft svart hår/har du just nu? ja
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? 24
Äger du en mascara? ja
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? nej
Är du emo? not at all
du brat? not at all
Gillar du killar? ja
Gillar du tjejer? som kompisar ja men visst
Är du bisexuell? nej, bara på fyllan i så fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar