lördag 10 oktober 2009

Helgen blir lång

När man är vaken hela natten :) <3

Igår var det överraskningsfest och utgång efter tolvslaget för Sara (min kära fru ^^) som fyllde 18 barre! Det var en mkt lyckad kväll vill jag lova, härligt folk och kul kareoke, haha vi skreek! xD Idag är det ju då den egentliga stora dagen för flickan, så jag säger Grattis! :D <3

Kom hem 03.20, telefonsamtal till säkert 06.nånting och sen sov jag, vackert och orört till tjugo över elva. Blev en turbo-uppfräschning innan jag taggade mot stan för en shopping/lunch-dejt med Pärlan! :D Underbart, investerade i ett puder från Kicks, mkt nöjd.

Kvällen är gjord för hemmaärenden. Tvätta, fräscha till mig, manikyr och ögonbrynsplock på mamma, sångträna i massooor! :O Städa mitt rum, packa lite, hinna träffa E en sväng, förmodligen en promenad i nattmörkret och sen sångträna lite mer.

Hej och hå, better be going!
T j i n g !

1 kommentar: