onsdag 25 november 2009

Idioter!

My god!

Det bara kryllar av dom och idag mötte jag den värsta av dom värsta!!! En sjuk jävla busschaufför! Han är psykiskt störd! Han frågar mig alltid var jag ska av och han håller på och är idiot. Idag, när jag skulle åka hem från jobbet så frågar han mig (igen) vart jag ska av. Jag svarar slagfärdigt "hem". Han idiotar sig lite mer och frågar vart hem är jag svarar me "det ska väl di skita i!". Och vad får jag för svar? Jo: "Antingen kliver du av bussen eller så säger du vart du ska av", varpå jag svarar med vart jag ska av, och lägger till "om du frågar mig igen tänker jag anmäla dig!".

Sagt och gjort, imorn anmäler pappa det idiotiska pervot, och jag hoppas han spärras in på livstid!
p u n k t !

1 kommentar:

  1. Haha!! Jag tror jag vet exakt vem du menar! Finns en sur jävla gubb-busschaufför som också alltid frågar MIG vart jag ska av! :O Slår vad om att han frågar alla som bor åt vårat håll... en gång hörde jag inte vad han sa och gick förbi honom, men då ropade han tillbaka mig och sa spydigt "hör du vad jag säger? Annars är det bara att kliva av"... bra att han anmäls!

    SvaraRadera