torsdag 26 november 2009

LÖNEBESKED!

Och det var niiice! :D

Jag har räknat ut december budgeten med utgifter, skulder och julklappskassa, och jag har fortfarande över en tusse till godo! Då har jag dessutom räknat på att vissa kostnader är dyrare än de behöver vara, och räknat med vissa utgifter som jag kanske inte behöver göra. Kort sagt, december kommer bli grymt!

Hade praktik idag, det var kul. Lite ögonbrynsskulptering, lite manikyr och lite håruppsättning. Syrsan skulle även prova vaxa mina ben, vilket inte slutade lyckligt. Jag erkänner, jag är en mes.

Ska pysa iväg och kväva min hicka, ringa till älskling och sen hoppas att Ello vill hålla mig sällskap när jag pluggar. Jag har köpt godis, så det borde inte vara svårt att locka hit henne ;P

I'm off then.

p.s. jag är cool.
p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar