måndag 2 november 2009

Men ååååh!!!

Irritation mina vänner, irritation....

Har nu suttit i skolan vid en dator som jag kommit mycket bra överens med den närmsta timmen. Skolarbete har gått fint trots att det handlat om tekniska saker och jag känner mig nöjd med min insats. Så kommer ett litet helvetiskt, men trots allt avgörande problem som jag inte kan lösa själv eftersom det givetvis hamnar utanför min tekniska kompetens. Jag kan inte öppna filerna som jag sparat.

Varför? Varför måste detta ske mig? Jag lyckades ju till och med hämta programmet från nätet enligt konstens alla regler och sen ska det inte fungera i alla fall. Livet i skolan är fan orättvist. Det finns inte ens någon av mina kompisar kvar som kan tala om för mig hur jag ska lösa detta förjävliga problem. Så, jag anser mig vara körd.

Så inte nog med att jag har suttit med arbetet på lektions tid och att det sen visade sig vara bortkastat eftersom min tekninska förmåga bara backstabbar mig, jag måste dessutom sitta kvar åt helvete förlänge eftersom min buss hem inte går förens 17.12. Snälla ta mitt liv!

Lång jävla uppsats blev det nu men jag behövde verkligen lufta hjärnan och skriva av mig. Är ju ensam och i skolan så kan ju inte gnälla på någon annan eller prata med mig själv som jag gör annars när saker och ting är åt fan och jag inte har nåt bollplank...

Men, men, utan att låta för psykiskt störd säger jag adjö och god kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar