måndag 30 november 2009

Okej.. nu vill jag slita av mig huvudet ännu mer..

Har precis (TYVÄRR!) varit inne på Gaybloggen.............!

Och HERRE MIN JÄVLA GUD! Om ens hälften av vad jag har bevittnat där är seriöst så måste jag börja be för mänskligheten fan.. *konstiga handgester och äcklade ansiktsuttryck förekommer*

Det var dock en positiv sak med att kika in där: alla dessa elaka kommentarer som folk har skickat i ett av hans "smal-tips"-inlägg som handlade om alkohol och att det skulle göra en smal.. Haha, jag fick mig många goda skratt när jag läste dom kommentarerna. Vissa var riktigt klockrena! xD

Tänker inte ens länka lite grann till hans rosa (!!!) blogg och inte heller råda er att titta in så vida ni inte har starkt psyke eller råd med ögonoperation..

over and out .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar