måndag 30 november 2009

Men jag vill bara slita av mig huvudet!

Det har verkligen inte varit till någon nytta idag!

Hade en jävulsk huvudvärk för ett tag sen (som har lugnat sig nu), så jag tog t.o.m en alvedon! Och
jag tar aldrig värktabletter om det inte verkligen behövs! Nu när värken nästan är borta vill jag istället bara slita av mitt ansikte! God, hade det förjävligt stressigt för ett tag sen och stressen är borta nu men huden ligger efter vilket har resulterat i stress finnar... nu! Två veckor senare! Härligt att vara mig nu alltså. Nej, kan jag få byta hud tack?!

Har pluggat lite lätt svenska idag, och städat och julpyntat! Så nu är det redo för tomten, bring the Christmas on! ;D


Ska nog träna eller nåt annat nyttigt nu, hörs imorn!
p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar