torsdag 15 mars 2012

God förmiddag


Idag har jag 1: tid att blogga och 2: tid att göra det på morgonen :)

Det betyder en sak only och det är att jag är ledig! Jag ska hem till farmor på lite fika och sen är det presentkortsshopping som gäller. Jag älskar presentkort! Faktiskt, jag tycker inte att det är tråkigt, bara kul. Så vida man inte får det på nån affär man inte skulle handla på som typ... clas ohlson. Dåligt förslag men helt ärligt hellre ett presentkort på Jack&Jones, såg en svinasnygg t-shirt där inne som skulle gå utmärkt till mina röda jeans. Mm! Nog om det, idag har jag presentkort på Åhléns och Make Up Store, och följande ska inhandlas: väska, mascara, concealer. Gärna ett gäng svarta strumpor också om jag kommer över det (korgen men strumpor står och gapar tom i min garderob).

Presentkort :D

Men nu så är det frukost time och klädval som gäller, hörs ikväll mina beloved readers :) CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar