måndag 12 mars 2012

Gratulerar!

Till mig! :D

Om jag får vara så egoistisk och säga grattis till mig själv så tar jag chansen nu: Grattis! Jag fyller alltså år idag som förmodligen alla mina få läsare vet om redan och förmodligen har gratulerat på facebook eller på sms så jag tackar och bockar! Ni är guld värda!

Förövrigt så har ju Michaela varit här på besök i helgen och det har varit härligt minsann! Vi var i Stockholm på lördagen under dagen och sen gick vi ut på kvällen. Blev en del röj men fövånansvärt lugnt för att vara oss och i synnerhet för att vara födelsedagsfirande. Var en trevlig kväll men är dock besviken på Saluhallen, trodde dom skulle ha ribban högre men det var mest bara blaj och lika tråkigt dunk på båda dansgolven. Dock får dom stort plus för bra personal, något som är ytterst sällsynt!

Party på G, förfest hos mig :)

Igår söndag var det afternoon tea i ärende av min födelsedag. Syster och bror kom ut med respektive och barn, och allt var trevligt och mys. Idag var det jobb och säga adjö till Michaela. Lite vemodigt men vi ses ju igen, we're going to Ibiza! :D Nån gång alltså, inget bokat. Don't wörry!

Eftersom jag slutade kl 16 idag har jag faktiskt haft en eftermiddag att ta det piano på och välförtjänt är väl det, på bemärkelsedan och allt! Nu ska jag strutta in i duschen och sen får vi se om jag orkar vänta uppe för eventuell och oplanerad skypedate med familjen i Amerikatt. Ciaoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar