söndag 25 mars 2012

Rätt så vild afton

Det är ett sånt där "men vad hände egentligen"-läge idag. Fast det är mera "när hände det?"-läge, med tanke på att det inte finns ett spår av tidsuppfattning. Vet i alla fall att jag klättrade över en låst grind på vägen hem (trodde den gick att öppna och palla inte gå runt hela staketet) utan att slå ihjäl mig och att jag somnade nån gång efter kl 06. HELT sjukt att vara hemma efter kl 06 på morgonen, fyy! Kände mig lagom död när jag vaknade till Mattis-skrålet i Ronja Rövardotter från TV:n vid 10 sen, damn.

Har annars haft en dag i trevligt sällskap på Waynes med Matilda och Emma, tack och bock! Av det som återstår av dagen blir det bad av hund och skypedate med familjen i Amerikatt, finally! Tack för idag, slut för idag. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar