tisdag 6 mars 2012

Tjong i skorstenen!

Hej mina vänner och fans.

Idag jobbade jag igen, denna gång på salongen på gränby. Mycket lugn förmiddag då jag började damtorka produkthyllorna, inte världens roligaste så tur för mig blev det liv i luckan lagom på förmiddagen! Emelie kom också och gjorde 3 nya hål i öronen! Grymt mycket bra träning för lilla mig :) Imorn kommer Selin och Lovisa också så snart är jag fullfjädrad håltagare!

På kvällen åkte jag som en oljad blixt ner på stan för salsa social. Var grymt kul att vara tillbaka på dansgolvet men ack vad takten har blivit risig! Kan ju takten men går ur den, och koncentrerar mig FÖR mycket på turerna, måste ju bara slappna av och acceptera att bli förd men jaja, bagateller!

Nu såhär hemkommen är jag svintrött och eftersom det som sagt blir mer jobb imorn så blir det sova nu. Tack och hej, leverpastej! Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar