torsdag 22 mars 2012

Sean Banan!

Jag har Sean den förste Banan som ringsignal, haha loove it! Garvar alltid när jag hör den låten, äkta "feel-good"!!

"Här finns det, BlingBling, shampoo och surströmming" ;D

"Annars är det jävla braa!" ;D

Har jobbat på förskolan idag och det gick bra, inte så mkt att säga. Har fått ett fruktansvärt craving efter kladdkaka. Sitter fortfarande och överväger om jag ska göra en och träna sönder mig sen eller om jag ska skita i kladdkakan och bara träna normalt sen. Huh... oh well! Ciaoo.

3 kommentarer:

  1. apropå craving.. jag håller på att sluta äta godis, resulterar i att jag äter som en häst istället.. haha

    SvaraRadera
  2. Vill oxå ha som ringsignal :)

    SvaraRadera
  3. Kladdkakan va god, mums, men jag såg inte att du tränade :P
    Puss!/ mami

    SvaraRadera