tisdag 27 mars 2012

Pollenchock!

Fattar inte, pollenchocken kom 100% synkad med sommartiden.

Har i alla fall sånna pollenbesvär i näsan att jag känner mig lika dålig som när man är förkyld, dock utan feber men precis lika utmattad. Det finns ju visserligen en anledningen som den att jag inte hunnit fixa min allergimedicin än. Skulle ha börjat äta tabletterna i mitten på februari senast för att bygga upp ett försvar men tjaa, så blev det ju inte. Kan förhoppningsvis hämta ut imorn så man kan leva normalt igen.

Annars är jag ledig idag, men ska göra lite hemmastök. Städa mitt rum (som sakta men säkert har förfallit), bada Hazel, pedikyr och färga håret. Klippet mig ju igår, det blev uppklippt och utskuret och sidecut! Jag är grymt nöjd, Fredrica som klippte mig är sjukt bra! Ser ju lite knasigt ut nu eftersom mitt hår är färgat mörkbrunt men sidecuten är askig mörkblond eftersom jag hade en rätt bra utväxt :P Intressant att få se sin riktiga hårfärg efter x antal år. Slänger upp en bild sen när det är färgat och stylat :)

Ha en fin dag i solen alla kära :) Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar