onsdag 18 september 2013

Hår är mitt liv

Uppenbarligen, jag viger mitt liv åt detta, även om det ibland och speciellt på mornar är lite motvilligt.

Igår jobbade jag (surprize!) och gjorde en fläta på min arbetskamrat, en sån där som de hade på Ving reklamen förut. Den blev ganska bra tycker jag. Efter det var tanken att jag skulle till kontoret. Men eftersom den sista och avgörande dörren (och givetvis den enda dörren som jag inte har nyckel till) var låst så blev det svårt att göra något. I regn och vrede cyklade jag till gymmet och förblev där i två timmar som ett resultat av min djävulska irritation. Misstänker att mina sista övningar bara förtvinade mina muskler mer än att bygga dom men jag var så jeeeevla förbannad. På förmodligen mer än bara att dörren var låst, men i alla fall.

För att sätta en positiv kant på detta inlägg kan jag säga att det känns som att min vilja att gymma och komma i form igen har kommit tillbaka. Det tackar vi för Hjärnan!

Lite instagram pics!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar