tisdag 24 september 2013

Resfeber

Har inte ens åkt i väg på den närmast bokade resan innan jag planerar nästa!

Som bekant är det 41 dagar kvar till jag åker till USA. ÄNTLIGEN! Jag kan knappt vänta, vill just nu för detta tillfälle inget hellre än att lämna min vardag. Min trista, "samma-samma"-vardag som mest går ut på att försöka slappna av och släppa allt som har med jobb och måsten när jag är ledig. Längtar verkligen sjukt mycket efter New York, träffa min världfamilj, bila runt i Florida, känna värmen och kanske skaffa en till tatuering när man ändå är i Miami. Så jeevla smutt!

Trots att jag har den 3 veckor långa super semestern framför mig som dessutom gör att jag slipper hela mellanmånaden av höst, regn och äckelväder i November kan jag inte låta bli att planera påskens charter med Hampus. Igår kom vi fram till att vi vill åka till Kap Verde. Alternativt Gambia (men det är bara för att det är liiiite varmare där som jag åker dit i så fall). Har spanat på ett hotell som ligger på stranden, klart vatten och ljus, finkornig sand. Fräscha rum med enkla uteplatser med hängmatta och massor av grönska. 200 meter till Santa Maria centrum. I love it!



Så synd att bilderna är skitsmå men klicka på dom så blir dom större!

1 kommentar: