torsdag 19 september 2013

Torsdag morgon

Det är en kylig och regnig morgon. Idag åkte jag till butiken redan till kl 8. Det var högtrafikerat med cyklar hela vägen från Flogsta till stan, märks att hösten är igång och att Uppsala är en sann cykelstad.

Sov jättekonstigt inatt, det var som att jag drömde fast jag var vaken.. dagdrömde fast motvilligt och i sömnen. Hur som helst känns det som att jag har varit vaken större delen av natten, lätt huvudvärk, trött givetvis och bara på allmänt motvilligt humör. Det är tur att jag bara jobbar till 12 idag. Jag ska till Ångströms laboratoriet och vara support när min man har presentation om deras projekt. Förmodligen kommer jag att se ut som Penny i The Big Bang Theory när killarna pratar om sitt arbete, men oh well. Support som support!

Eftermiddagen ska spenderas i stallet, jag hoppas verkligen att det inte regnar då. Vet med 99,9% säkerhet att mitt djur kommer vara täckt av lera och i värsta fall även blöt lera.. så jag skulle helst vara utan regn på själva ridturen i alla fall!

Nå, färdigpladdrat, nu ska jag jobba. Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar