lördag 5 oktober 2013

Lördag

Jag började med att komma hem sent och ha svårt att sova igår. Sen drömde jag konstiga drömmar i stil med filmen "dude, wheres my car?" (jag drömde faktiskt att jag inte hittade min bil) för att sedan vakna 6:30 med en mensverk sänd med express från helvetet. Jag är bortskämd med att inte känna av så mycket av mitt kvinnoproblem men imorse var det fan ett helvete. Efter en halvtimme tog jag två värdelösa Alvedon och vred mig i 40 minuter till innan jag somnade och sov 45 minuter till, innan det var dags att gå upp och åka till jobbet. Mötte även den otrevligaste av personal i mitt liv när jag skulle köpa nåt att ha till lunch. Går inte in på detaljer men vi kan sammanfatta det med att jag aldrig kommer att köpa något från Cupido igen.

Läget just nu är under kontroll. Lunchen svalnar lite, värken är lugn och krisar det har jag mer värdelös Alvedon här på jobbet. Nu ska jag äta. Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar