tisdag 1 oktober 2013

Minnen!

Minnen från USA, utdrag ur min blogg! Enjoy!

"Gjorde alla 35 delar till min pepparkaksborg nu ikväll. Tog omkring 3 timmar. Nästa år blir det fan ett vanligt pepparkakshus, färdig byggsats från Anna's eller nåt. PALLA PEPPARKAKSBAK! Det luktar gott och är skitmysigt men jag dör vad jobbigt det är och sen mår man alltid illa efter att ha ätit deg. Nej, det är tur att man bara får för sig sådana här påhitt en gång om året. Ska bli jäkligt intressant att sätta ihop det dock, delarna levde ju som vanligt sitt eget lilla liv när dom gräddades i ugnen och är därmed ojämna. Det är hantverk minsann."

"Grööömt, fan vad bra jag är. Även fast jag måste kopplat loss hjärnan när jag gjorde taken, fatta inte hur jag skulle få det att se snyggast ut fören på fjärde försöket :P Men men, det är hantverk (dagens mantra för att ta sig igenom 35 delar av ett pepparkakshus). Kommer bli muy fint med kristyr och sånt :)"

"Efter filmen fick vi ryck och åkte hem till mig för att plocka ihop sovkläder och shit för att sen dra hem till Micha och lämna allt innan vi traskade till en bar/restaurang i närheten där hon bor. Av tidigare erfarenheter vet vi att dom inte kollar leg och jag är så jävla trött på att känna mig som 17 och 80 år på samma gång så det blev några järn och sen somna jag gott! Och skandalen är ett faktum: 2 öl och avsevärt berusad. Japp..."

"Min snälla värdpappa hämtade alla kidsen och ja, när han bara kom hem med två varav bara en tillhör oss blev jag fundersam men det var playdates som gällde idag igen. Jag klaga inte för jag fick sitta och titta på när dom spela super mario tvspel i typ 2 timmar innan jag skulle börja med middagen så det var soft ^^"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar