onsdag 16 oktober 2013

Onsdag - så jeeevla snorig

Nyser konstant, snorar exakt hela tiden. Överdriver inte.

Står och trampar, vill hem från jobbet. Överväger om jag ska orka gå 45 min hem eller om jag ska ta bussen. Pengarna i reskassan börjar sina så jag borde verkligen gå men 45min i mörker. Hua. Får se. Har inte så mycket mer att tillägga än att jag är taggad till Halloween festen vi ska ha om ca två veckor. Kommer bli asgött, hoppas lite fler kommer bara. Jag ska vara Mad Hatter, Johnny Depp versionen från Alice i Underlandet. Kommer bli asmycket jobb men det kommer bli kul som fan! Håll till godo!

Det är nåt med rollerna som Johnny Depp spelar.. Har hittills betat av Captain Jack Sparrow och Edward Scissorhands, och nu Mad Hatter. Vad blir nästa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar