söndag 6 oktober 2013

Söndag

Blääääääääääää...

Nu jobbar jag 7e dagen i rad. Tradigt.Tur att det bara är fyra timmar, men i alla fall. Jag utnyttjade dygnet igår till max. Började med att jobba 10-17. Sen kom Hampus och mötte mig lagom till stängning för att vi skulle gå ut och käka. Blev Texas Longhorn. Jättegott, perfekt stämning men herre vad dyrt. Visst var det bra portioner men det var inte mer märkvärdigt än Hard Rock Cafés fajitas så mjaa, vette fan om det var helt värt. Får bli stek nästa gång! Efter middagen gled vi hem och kollade på film samtidigt som mina tjejer hade övertalningskupp om att jag skulle följa med ut. De citerade till och med mig själv med ett utdrag ur bloggen! Well played ladies, well played. Som ni kanske förstår hann jag med en utgång också, riktigt rolig faktiskt. Massa dans, lagom med dricka och hemma i horisontellt läge i sängen kl 04. Fick 6 timmars ostörd sömn innan det var dags att stiga upp och åka och jobba. Mår inte så dåligt egentligen. Lite mysko mage och trött. Men trött hade jag nog varit ändå, jobbat hela veckan.

Heart

Har snart avverkat en timme, bara tre kvar! I eftermiddag blir det lite hästmys i stallet och sen ska jag hem och sova. Imorgon är jag ledig och om 30 dagar åker jag till USA! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar