torsdag 9 januari 2014

Torsdag

God dagens!

Idag fick jag jobba lite på förskolan jag var på förut. Den som ligger i stan. Det var kul att träffa barnen och lärarna igen. Kan erkänna att jag blev lite varm när en av det äldre flickorna sa att hon kom ihåg mig. Det var ju trots allt över ett år sen jag var där! När jag slutade 13:30 tog jag en lång och seg promenad hem genom stadsskogen och förbi min gamla högstadieskola i Eriksberg, minnen!

Nu är jag hemma, har tagit en powernap och ätit mellanmål, som en sann 5-åring! Kollar på Gordon Ramsey i väntan på Grey's Anatomy och känner härlig doft av revbensspjäll i honungsmarinad. Min man han kan! Det var min dag i korta drag, den har inte varit så mycket mer händelserik än så. Kanske langar in nåt mer under kvällen annars imorn! Ciaoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar