onsdag 8 januari 2014

Trött

God morgon smått folk. 

Min plan på att gå upp mellan 8 och halv 9, aldrig senare än 9 prick går inte för väl. Hittills har jag gått upp efter 9 alla dagar. Jag tycks inte vara kapabel att resa mig fören efter det klockslaget även om jag inte nödvändigtvis är trött. Jag går oftast upp för att jag förr eller senare behöver gå på toa. Det var inte planen. 

För övrigt bjuder dagen på tvättning mellan 10-13, under dessa timmar jag ska göra mig i ordning och förbereda lite inför dagens jobbsök in action. Att träna skulle nog varit med på agendan om det inte vore för att jag inte kan nyttja min sista månad på gymkortet då jag inte vill betala årsavgift för hela 2014. Småsint kanske ni tycker, det är ju bara en 100-lapp. Men, jag står fast vid mitt, jag har ju faktiskt redan betalat för den här månaden. 

Nej nog om detta, nu är det hög tid för tvätt och fix, klockan är tio och Malou är på g på 4an! Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar