torsdag 3 december 2009

Festade GALET igår afton! ;D

Hahahahahahahaha!

Skönaste utekvällen igår, den va störd, som det brukar (och ska) vara! Träffade Sandra kl 21 utanför klubben VIP som hade premiär för 25kronan (all mat och dryck 25kr!). Köade i en hel fakking timme! Kom in i värmen och träffade Tiffany och Adam, gullebarn, det var awesome! :D Jag och Sandra traskade med stormsteg mot baren och började häva ungefär, haahaha och så fortsatte det under kvällens gång ^^ Saker som hände, jo en tjockis sprang in i Sandras drink som spilldes över heeela mig innan den gick i golvet. Jag och Tiffany lacka satan (mer säger vi inte om det), det dansades och härjades, jag trodde att mitt liv var slut efter en shott med ren vodka (vomera-varning, men det gick bra), träffade en miljarrrd söta som jag känner, det var Emma, Charlotte och Sigrid, Simon, Lindell, Stoffe, Max, Gea, Vickan, Michelle och säkert tusen andra! En redigt härlig kväll med andra ord! En bild säger mer än tusen ord! Enjoy!
P U S S !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar