torsdag 31 december 2009

Hittade en tandkrämsfläck

Fan vad äckligt. xD

De todas de maneras. Idag är sista dagen på året, nyårsafton ikväll. Jag äter middag hemma hos Ello med Pärlan!!! :D Waaahoooy! Pärlan kommer hit! :D Efter middagen äter vi nog efterrätt hemma hos mig (jag och E bor grannar :P) med mina päron, tar ett glas mousserande maybe och far sedan in till staden. Hem till Sara taggar vi tre + Sandra och sedan umgås vi fem fina flickor innan vi går (eller kanske åker buss) till slottet och skålar in det nya året! Därefter finns inget schema, vi kommer förmodligen träffa en massa människor vi känner och inte känner och vi kommer mest troligt äntra någon form av efterfest innan det är dags för sömn.

Kanske blir ett härligt nyår i år då. Låter ju så :)

Nu ska jag försöka klura ut något vackert att ha på mig under nattens bravader, bilder kommer! Om inte ikväll så definitivt imorgon!

puss och gott nytt år på er små rackare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar