onsdag 16 december 2009

Helgen! :D

En av de bästa på länge! Här kommer en uppdatering ;)

Åkte till sthlm på fredagen som bekant, finns inte så mycket att säga eftersom jag har bloggat lite från Davids lya ^^ Vi gick ut på en krog med gänget på lördagen i alla fall.

Jag var cool i babys brillor, för att inte tala om uttråkad, däravbilden ^^

Tunnelbanan ^^

Lasse konserten i måndags. Det finns inga ord som kan beskriva den känslan jag fick uppleva inne på Hovet tillsammans med 8.000 andra människor. Det var magisk och Lasse öppnade mina ögon med sin musik ännu en gång! Han är helt sjukt otroligt bra och kung. Bilder som jag fått av Pärlan :D Njut!

Underbara Lasse!
Konfetti!! :D

Vi älskar Lasse!!! <3

The shirt <3

Knappen.
Jag gav en till David.. :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar