tisdag 22 december 2009

Underbar dag!

Jobb som personal shopper, det är mitt kall! :D
Shoppa sista julklapparna.
Få en julklapp av Chemiiiil :D Och den var sååå jävla bäst! En asgrym cover på Elvis - In the Ghetto. Emil sjunger, han är så jävla cool! Han är fan kung. Fast Lasse är kung, men bland mina kompisar är Emil lätt kung. Stort fett tack! Sitter och lyssnar sönder låten nu, och jag tröttnar inte! Vill typ aldrig att låten ska ta slut. Kung...!

Ska denna afton pynta julgranarna med Syrsan som är på väg ut hit. Efter paketinslagning och julpyssel med marsipanfrukter i miniatyr till julmusik tycker man att jag borde ha fått julstämning när det dessutom är kallt och tjockt med snö ute men icke.... Nåt fel är det på mig. Har fått allt jag kan önska men tycker att nåt saknas och jag vet inte vad...?

Nåväl, puss och trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. hihi min pojke är bäst, bara bäst! :D älska han <3
    hihi nu ska jag skryta om honom på min blogg! :D

    SvaraRadera