måndag 7 december 2009

Haha, då får ni hata mig också då ;P

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta
Den sista personen du talat i telefonen med? Mamma
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Helheten
Vilken är din favoritdryck? Cola, lätt
Hårfärg? Mörk mahogny
Ögonfärg? Grön
Vad dricker du på krogen?: Öl, alltid!
Favoritmånad? Varmaste månaden
Senaste filmen du såg? Confessions
Vad ska du göra imorgon? Skola, plugga, jobba...

Senaste person som ..
Sov i din säng:
Jag
Skällde på dig: Pappa
Du chattade med: Selin <3
Fick dig att gråta: Hahah, can't tell ;)

Vilken svordom använder du mest? Jävlar, fan
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Resa, flytta hemifrån
Om någon vill få ditt intresse, hur gör man då? Hmm, jag vet inte, man har nåt speciellt ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid!
Vilka spåk pratar du? Svenska & engelska
När grät du senast? Igår
Har du några tatueringar eller piercingar? Nope, vill ha en tattooo :)
Vilken är din favoritfrukt? Äter inte frukt direkt men typ mandariner ?? Nej! Ananas :P
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha nej!
Sover du på mage, sida eller rygg? Rygg
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Oftast aa, men äsch
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Något på S ^^
Vad skulle du aldrig kunna tolerera hos en partner? oärlighet

Vad ska du göra ikväll? Plugga, äta, TV, sova
Vad ser du fram emot? Helgen <3
Sex på första dejten? Njee, kanske, men mest troligt nej
Vad åt du senast? Choklad ur min chokladkalender ^^
Gillar du att laga mat? När jag lyckad ;)
Vad är sexigt? Svår att säga, men någon som tar för sig men ändå visar respekt, typ, haha!
Vad heter dina husdjur? Hazel
Var är du känsligast på kroppen? Men gud, jag är kittlig överallt!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja
Bio eller promenad? Beror på vädret ;)
Jag är allergisk mot: Frukt, nötter, pollen, vissa pälsdjur

Jag har tagit studenten: Nej, men i vår! WIIHOOOOO!!!! :D
Jag har svimmat: Nja, eller räknas det om man blev medvetslös när man ramla av en häst?
Jag älskar någon: David <3
Jag har rapat högt offentligt: hahahaha ohja! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar