lördag 16 januari 2010

En skitlam helg väntar mig

Yeeeeees!

"Den forna tekniken gör mig galen. Vad fan är grejen med LG:s 700 år gamla mobiltelefoner som plingar helt hysteriskt så fort man tittar på dom!? Kan ni förstå min irritation när mamma som äger en sådan telefon sitter och ska radera 106 sms, ett i taget......"

Ett litet sidospår, en del av min vardag. Åter till ämnet skitlam helg. Får väl lov att säga att det verkligen är ett I-lands problem när jag (som 18åring lika bra kunde varit utan jobb helt) sitter och gnäller över att mitt för mig bra betalda jobb är så tråkigt och att jag inte pallar jobba två kvällar i rad... Faktum är att det inte ens är ansträngade, och inte heller känns vidrigt att byta blöjor på gamlingar längre eftersom jag illa nog har vant mig (!!!!) Jag näbbar bara för att jag tycker det är så jävla tråkigt.. Suck på mänskligheten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar