fredag 1 januari 2010

Mera ur arkikvet, 2009 del 2 :P

April
Halva min familj fyllde år. Syrsans dag firades med middag och utgång till BJ, det var en magisk kväll och jag köpte ingenting själv ^^ Jag övningskörde mycket, hade galenskaper för mig med Selin, gick på Mando konserten med Emelie, Lollo och Mickis och bytte blogg till denna :) Hade en Eko-modevisning på skolan också. En trevlig månad med vanliga inslag av turbulens här och där. Avslutade givetvis med ett Valborgsfirande med Ello med flera kottar, härligt!

Maj
En månad närmare sommaren! Jag solade solarium, åkte på mönstringen och fick avslag pga allergi, festade lite lagom sådär. Skiva i Stockholm, blev modellfotad av Eric, jobbade på MusikDirekt via skolan och blev även frälst av Guitar Hero ;)

Juni
Jag var i en period då jag målade mycket. Solade så fort jag fick chansen, fick mitt sista sommarlov (sista dagen på Linnéskolan :( ) som jag jobbade bort ena halvan av.. Gjorde min finaste kotte fin till hennes bal. Firade midsommarafton i Skokloster hos min fru med Adam och Emelie, firade Ello med middag och paket hemma hos mig, campade i sommarhagen hos hästarna och myste med picknick i stadsparken med goda vänner :) Blev även frälst av serien Seinfeld, åkte till Grönan och började bada i sjön! Sommar... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar