fredag 1 januari 2010

Juli, Augusti, September. Ur arkivet del 3

Juli
Sommar och värme! Min bror gifte sig och jag fångade kastbuketten ;) Många härliga uteritter med Hästen. Dock slutade en i hjärnskakning och illa tilltygad svanskota :/ Annie kom hit! :D Det var shopping, skitsnack och popcorn för hela slanten! Jag och Ello gjorde vårat sanslösa äventyr när vi åkte moped till Rullsand och campade! Det var härliga tider :)

Augusti
Sparkades igång med en rejäl mys/grill/grogg-afton här hemma hos mig med Selin, Emil och Ello. Det var seriöst en av de roligaste kvällarna det här året! Jag gjorde en "Juni-session" med Ello och hade mig en galet redig utekväll som resulterade i ångest, stavad u t s l ä n g d xD haha! Skaffade nytt jobb i hemtjänst och började trean på Fyrisskolan. Myntade uttrycken "redo att ätas bredd som mjukost på ett frasigt kex" och "vi är inte vänner på något annat sätt än tung-intimt" denna månad också. Finalen på Augusti är det bästa på hela året: jag och Syrsan åkte till MAGALUF! :D

September
Spenderade månadsskiftet i Magaluf och det var det bästa jag har varit med om. Finns inga ord som kan beskriva det! Atmosfären, människorna, utelivet, värmen.... aah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar