fredag 1 januari 2010

What a night! :O

Galet vad en människa kan vara med om. Haha. Det var i alla fall en trevlig kväll. Det som kunde ha gjort natten klockren vore om den där efterfesten som vi alla tänkte på faktiskt hade ägt rum x) Nåväl, inget göra åt, det är ett nytt år, och lika bra att göra det bättre av det :)

Däremot kan jag inte riktigt släppa 2009 fören jag verkligen har njutit av alla minnen. Det är dags att gräva i arkivet. Välkommen till Januari, Februari och Mars 2009, i väl valda ord och uttryck, och bilder, ofc! Enjoy!

Januari
Var en mardrömsmånad inom familjen. Vi hade i princip skålat i 2009 med ett enda stort bråk. Alla mina funderingar kretsade runt vad livet går ut på och Ello var i Sydafrika, vilken backstabber :O Kort sagt, en jävligt deppig månad, men med inslag av goda vänner, bio, fika och lite galej.

Februari
Var fortfarande inte på topp, men det blev bättre. Selin och jag var tighta som tights, Ello och jag hängde ihop som vi skulle och jag började även bli mkt nära vän med B-boy :D Jag bojkottade melodifestivalen och alla hjärtans dag (som firades med galet mkt godis tillsammans med Emelie och Sara) i vanlig ordning, bokade biljetter till en Mando Diao-konsert och blev medryttare på min lilla häst :)
Mars
Mars månad var verkligen galen. Haha! Annie kom hit och vi hade vår första SnäckanPärlan dejt :) Emelie och jag (och många fler) fyllde 18 barre, vilket firades med dunder och brak! Utekvällar haglade, Bee och jag hade 18-års fest som spårade lite haha! Jag shoppade mycket, hade många glada stunder och gjorde många knasiga och mindre bra saker. Upplevde det bästa ögonblicket i hela mitt liv dittills gjorde jag också, men led även av en del hjärtekross och blandade känslor.

1 kommentar:

  1. Bee-boy blev glad över att bli nära vän med mooseblood! den hamnar i bäst-toppen på mitt år 2009 :D <3

    SvaraRadera