fredag 15 januari 2010

Fräscht!

Ohja, kan ni annat än hålla med mig? ;O

Jag gillart i alla fall, och ser gärna vad andra tycker. (Någon mer än jag som förstår att jag fiskar kommentarer??? ;P)

Kollar på Lets Dance denna afton och vill säga mitt. Gudrun Schyman (?stavning) är fan cool för att vara gammal röding. Jag absolut älskar Claudia och hennes dansare Tobias <3 Molly och Jonatan är så söööta! Åh! Och hon dansar bättre än vad hon får cred för men jag kan hålla med juryn om att hon ska sträcka benen bättre i rumban. Daniel da Silva har ju som alltid en reserverad plats i mitt dans-hjärta men hans så odansanta Elin Kling kan liksom den där jävla Rabih gå och dö nånstans. Håller med om att E har bättre energi än förra veckan men kvalitén på dansen var sämst och R dansar som en nonchalant apa.

Tack för mig, puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar