måndag 4 januari 2010

Wöööow!

Har föresten gymmat idag, för första gången i mitt snart 19-barriga liv. Och det var rent komiskt! Jag är så klen, shit, och jag har verkligen ingen koll. Och jag är verkligen inte van i gymmar-miljö! Shit alla gamla karlar som stönar och idioter som lyfter astungt för att visa att dom orkar är ju bara skrattretande, hahah! Jag kommer vara lagom mööör och fin till imorn när jag och E ska göra 80 minuter poweryoga kl 10. För jag hade ju tänkt att jag skulle kunna dansa på onsdag när vi brudar ska ut, absolut, kommer inte vara rullstolsbunden för fem öre, inte jag då, haha! Visst, säkert! x)

Blev klar med en ny tekning idag också. Blev nöjd, den utstrålar precis de känslorna jag ville få fram, awesome!Nu små rövhattar, ska jag göra annat!
Kyss på skinkan! ;)

1 kommentar: