lördag 27 februari 2010

Aloha!

Kollade på Lilo och Stitch igår, kände mig inspirerad ^^

Är hos David, och alla rutiner är messed up som vanligt. Vi äter middag kl 22 istället för runt kl 18-19 som är lite mer av ett ideal. Går och lägger oss kl 02 ungefär och äter glass till frukost vid 12 taget. Sånna är vi ^^

Tvingas lyssna på väldigt skränig metallica just till maten, vad står man inte ut med för sin mans skull. Men åter till mig. Veckan som kommer blir galen. Förberedelser inför torsdagens event med syster på tisdag. Tror även att det blir vaxning då (Aooch!). Förhoppningsvis en vända till solariet på onsdag, och rida på kvällen. Eventet på torsdag och fixa allt inför the one and only STUDENTKRYSSNING(!!!!!) på lördag! Kommer bli så galet jävla kul! Har min outfit klar, bilder på den när jag kommer hem. Har köpt sånna underbara skor, är mer kär i dom än jag är i David (men det är bara för att jag älskar David, och det slår högre ;).

Och nu tittar han på mig sådär som han gör när han vill ha lite sällskap ^^ Jag kommer åter imorn hoppas jag, eftersom det kan bli tajt på måndag, då Emelie fyller 19 och allt. Och inter att glömma! Sandra fyller 19 idag! Stort grattis! :D

I'm off efter detta groteskt långa inlägg!
Over and out /sarat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar