söndag 14 februari 2010

Men hallå! ;)

Den här dagen kan skrivas med ett ord: häst!

Började i ett fint stall i närheten av Jälla och hjälpte Eric när han skulle fota. Gick bra, vilka fina sötnosar det fanns där! Ååhååhå, lilla Skatan ^^ Cjut! Efter det var det mitt eget kräk som gällde. Jag och Lovisa i stallet, fixa hästarna, rida iväg och möta Ina, rida genom skogen i en jävla fart och så hem igen och hopp över diken och hej och hå vad skoj när hästarna ville hem! Fort gick det! :D

Som bekant är det ju även alla hjärtans dag. Den där dagen som jag alltid har bojkottat så smått. Jag menar idag spenderade jag den med min (visserligen kära) häst, och förra året var det med Emelie och frugan framför melodifestivalen. Dock har jag en person att tänka på, och kalla mig blödig men denna låten lockade fram en (typ 15 egentligen) tårar som rullade ner för min kind. Om min älskade David kunde vara här, mm, det vore perfekt! Ett hjärta till Davidalla hjärtans dag, jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar