fredag 5 februari 2010

Morgonfunderingar

Varför tackar man ja till nåt man egentligen inte vill bara för att man får pengar för det? Är det inte lika illa som att sälja sig själv? Människan är märklig...

- Morgonfunderingar, tredje stycket.



Har precis hjälp mamma med lite makeup, hon är söt ^^ Har inte så mkt att säga förutom att jag ska jobba dag hela helgen. Det betyder att jag börjar, ska vara på jobbet klockan 7.15!! 7.15!!!! Omänskligt tidigt... Jag jobbar visserligen bara till tre, men ändå, fan vad drygt. Langar lite bilder från vad som hänt under veckan :) Tjing, tjing!

Jag och mina vänner vid en busshållplats i Uppsala :)

Shopping! :D

Praktik, kreativsminkning och hår

Jag pratade mycket med baby igår, han är världens finaste, fan vad jag älskar honom!

1 kommentar:

  1. Jag ser helt drogad ut på bilden :O Usch!

    //Jessica

    SvaraRadera