måndag 1 februari 2010

Men tjeenää! ;)

Hemma efter en mycket fin helg hos min käraste. Måste säga att jag tog det som ett tecken att jag egentligen inte skulle hem när pendeltrafiken mellan spånga och t-centralen var inställd.. Så på ett äventyr med buss till tensta och tunnelbana till centralen for jag, själv, cool som fan. Nu klarar jag allt ;)

Det var iaf utgång i lördags kväll, så jävla kuul! Jag och Annie förade rejält på nivå22, sedan kom fler flickor, Joanna, Amanda och Erica, härligt! Till sist kom Sofia med sina brudar lagom till att vi andra gjorde oss redo för avfärd mot Chaplins. Kul place! Dit går jag igen :) Vägen hem var ett kapitel för sig. Inte en hit att gå från spånga station till bromsten i klackar och snö efter en utekväll.. x) Bilder från kalaset! Enjoy! :D

Annie startar med ooze på Nivå22

Precis som vi alla andra brudar gjorde x)

Shottashottashottapiggeeeliiiiiiiiiiiiin! ;D

Ser ju lagom dragen ut xD

Halva festen är ju på t-banan ;)

Chaplins!

Brudar! ;D

SOFIA!!!! Min underbara pingla och hennes vän Daniella :)

Gaaaaalet dancefloooore!

Over and out! :D Tack för kvällen raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar