fredag 26 februari 2010

Damkronorna

Fan vad jag älskar våra svenska hockeytjejer. De förlorade bronset mot fitt-Finland i förlängningen men det var en match med mycket krut i, de spelade fan så bra! Den enda jag har att säga om Finland är att de är som ettriga terriers, bryter för svenskarna hela jävla tiden, men det är väl deras grej. Och så att deras målvalkt fan är ond.

Om svenskarna kan jag däremot säga att en speciell brud fångade mitt intresse. Hon är kaxig på samma sätt som jag skulle vara om jag spelade hockey på den nivån. Katarina "Katta" Timglas. För det första har hon nog det grymmaste efternamnet i svensk historia, för det andra är hon bara så kaxigt grymt jävla cool! Hon bökade lite i målgården för att desperat försöka få in pucken när hon blir knuffad först av en utespelare, och sen av den där onda jävla finska slynan till målvakt. Det brister nog lite men hon bjuder på en rak höger i gallret på den där fula målisen och sen fick hon ta en utvisning. SÅ JÄVLA COOL!!! Min nya idol!Med landslags coach
I annat sammanhang, så jävla cool
Underbara Damkronor, kom igen bara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar