fredag 2 april 2010

Blaj..

Jag ska åka till jobbet om en timme och från solskenshumör vändes hela dagen upp och ner för att jag inte hittade en röd läppenna. Varför humöret blev så piss har inte så mycket med läppennan att göra, det kan jag alltid lösa. Men det är just att en såå liiiten sak som att jag inte hittar det ja behöver kan förstöra en hel eftermiddag för att minsta sak som går dåligt påminner om att det var lättare för en månad sen, när jag hade dig. Då när jag tänkte "skitsamma" och traskade vidare efter en lösning på livet. All min energi går åt till att inte vara ledsen över ditt beslut, men mer energi går åt till att inte ställa frågan om du ångrar det? Jag avskyr svenska språket så jag låter Aretha Franklin tala för mig: "it ain't no way for me to give you all you need if you wont let me give you all of me. Ain't no way for me to love you, if you wont let me..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar