torsdag 22 april 2010

Värd afton!

JA tack, precis vad jag behövde! Awesome, hade kul som fan, dansa skiten ur folk och till o med brallorna av vissa ;) hahah, skojja! Träffa bara Sandra, Sigrid banga tyvärr men fan vi hade det ändå superb! Och det lyckades bli en del drinkar, shotts och öl, jag förstår inte hur jag lyckas?? Men värt var det iaf, jag knöt nya kontakter också haha :P Bilder!

Sedvanliga toabilden i början av kvällen ^^

Drickadrickadricka

Shott!

Vidrig öl! SVEP!

Mongo-bild i mitt hjärta!

Puss!

Min tur att shotta. Kör den enkla vägen.. rent x)

The God and me ^^

Jag har fokus långt fram, haha :P

Tobias :P Bjöd på drink, din lilla rackare! Tack för den! Ser jag lagom dräggig ut eller? Och smått full i fan, haha!

Nu ska jag försöka göra nåt vettigt, får se vad jag orkar.
tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar