torsdag 1 april 2010

En bättre bild på en sämre dag

Jag är i det stadiet som ingen kan ta fel på. Förkylning på ingång. Skjut mig, fan.

Men! Dagen har inte varit helkass. Köpte min studentklänning, ska slänga in en bild på den för den är så gaaalet fin! :D Träffade Emelie, hämtade fler släppbiljetter hos BJ och köpte present till Syrsan. Alla dagens bestyr är klara, så nu ska jag strax byta om och fara till stallet och mitt kräk. Måste langa in en "idag-orkar-jag-posa-bild" haha :P Visar färgningen med plattat hår och tyck att jag är självgod med jag är så jävla snygg, haha, jag kunde inte bry mig mindre om vad ni tycker om mina uttalanden, hah!

Måste ju också säga att jag träffade Emelies mycket trevliga vän Alexander på stan. Han är så jävla rolig! Han sa att han var taggad på alldeles för få bilder på facebook ch ber mig ta en bild som jag kan lägga upp och tagga. HAHA! Kul kille, han är gullig! ^^
Nej måste sticka, kräket väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar