fredag 16 april 2010

Fylle blogg!

Tiffany hälsar!

Hahah party, vi drar om 20 minuter och etfersom inte emelie finns tillgänglig så blir det tiffany, hon kommer här:


hej alla goa glada... eller öhh ja om ni nu e det då? fan vet jag haha men det e fredag foaks klart som fan att alla är glada, no skola på två dagar!! hur underbart? men iaf jag har funderat på en sak och vill gärna få ut det nån stans (inte på fuckbook dårå, så då passar sarats blogg peeeerfa här asså). Jo men så här är det jag gillar bajs väldigt mkt och jag älskar att skratta åt fula människor :O alla tycker jag e dum och sepe är jag det? :( jag får oxå höra att jag e konstig :S nejråå men konstig va fan klaaart som FAN att jag e konstig, så jävla underbart :D eller JA KLART KUNGEN HÄR!!! jaja är iaf hos sarat å förar med Gz (pussyn) vi har det dönder eller.. nja kanske inte hade mer uppskattat att suttit hemma å googlat med min mami asodgkhaåsdirhja¨pdogja¨pfojh palla blogg duuh nu ska vi tagga in till stan (joo sara bor på LANDET :O) sen blir det Birger Jarl inte BJ (blowJob) mkt () hahah :D:D:D best wishes Tiffiee puss

P.S Emma hälsar oxå :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar