lördag 24 april 2010

Gjort en ny

Header.
Och jag kan säga att den här är väldigt genomtänkt. Väldigt! Jag har vågat ta in bilder i färg för att mitt liv börjar få liiite färg igen. Jag har valt att färgbilderna ska vara placerade utåt för att det är på ytan jag är som mest färgstark. Vilket betyder att jag har placerat de svartvita innerst för att innerst inne är det fortfarande gråskala. Jag visar att jag kan vara och är flirtig, seriös, busig och framför allt glad(!) även om du lämnat mig. Bilderna visar min mask eftersom jag är så mycket sminkad och fixad på alla. För att inte tala om att jag valt så snygga bilder på mig själv för om du nu skulle få för dig att kolla in här ska du bli påmind om att du en gång hade mig, och att du bara släppte taget.

Sånna är tankarna runt hela bilden, men förutom det så har jag gjort den allmänt, förjävligt snygg och personlig, för min skull. Måste gå och lägga mig nu. Jag vill klara en andra dag utan tårar spillda på grund av dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar