torsdag 5 juli 2012

Blogga? Va?

Asså det är nåt i tiden just nu som gör att jag bara inte pallar blogga. Tror det beror på att jag A, har ett liv utanför internet och B, min laptop har noll minne kvar så jag gör mina business från broderns dator. Det blir inte samma känsla att blogga från någon annans stationära som det är att blogga från sin egen laptop som håller på att elda upp knät på en. Fint det.

Sitter nu i alla fall hemma hos min syster, hon och sambon och skrutten har dratt på semester så jag passar katten. Kommer ha dubbelt boende det kommande två veckorna, spännande! Helgen som kommer kommer bli kaos typ, en ankommande förkylning och jobba fre-mån 10-20 alla dagar. Vi får se om jag snackar till mig lite kortare dar, men just nu orkar jag inte ens det, tänker bara "äh va fan, nu kör vi. Det som inte dödar härdar".

Ska avsluta detta inlägg med ett konstaterande: det är SVINVARMT i denna lägenhet, måste öppna nånstans. Ha det fint min godingar. Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Ha det neddraget i vardagsrum och kök under dagarna när solen ligger på och sen kan du öppna korsdrag om du vill på kvällarna.

    SvaraRadera