söndag 1 juli 2012

Peace&Love 2012

Åh shit va niiice!!!!

Hahah asså spårad vecka, fylld med underbar musik, underbara människor, pms-väder, blixtnedslag, fettig mat, bajamajor, rusrycker, skratt i kopiösa mängder, hyss på däckade människor (tejpade fast en kille som totaldäckat i en campingstol, ooops! Hahaha!) massor av kärlek och ett steg närmre fred också.

Har sett så sjukt många artister och band som jag ville se, även missat några tyvärr, man märker att man inte är nån superwoman när man lever festivalliv. Bästa konserterna var helt klart Lars Winnerbäck (grät när han stämde upp i Hugger i Sten) och Skrillex!! Shiiit my f**king god var vi öste, jag var i trans! Dada Life var också helt magiskt, precis som Mumford and Sons. Ååååh jag är så NÖJD! En sak är sjukt säker, jag är där nästa år igen!

Nu såhär efter en vecka då kroppen levt så ohäslosamt som det bara går kommer närmsta veckan/veckorna ägnas åt typ avgiftning, husmanskost och kopiösa mängder sömn. Ska försöka få all packning i ordning först bara, vädra sovsäckar osv. Fy fan vad allt stinker haha! Mina converse hängdes ut på balkongen kvickare än kvickt! Bilder kommer sen, ikväll eller kanske imorn, det får vi se. Vi hörs mina bästa! Ciaoo.

1 kommentar:

  1. ÅHH MUMFORD AND SONS I MITT HJÄRTA! / b-boy

    SvaraRadera