söndag 22 juli 2012

Förmiddagsbloggen

Hej gott folk. Jag är skitdålig på att uppdatera numera märker jag. Men vi gör en snabbgenomgång:

I fredags jobbade jag och sen blev det party party med kollegorna efteråt. Jag blev bjuden vilt på drinkar hit och dit och sen mådde jag som jag förtjänade dagen efter när jag skulle jobba i forum.

Jag tog mig igenom arbetspasset i alla fall och åkte hem till min fina Emma på middag. Det blev couscous sallad med avokado och massa gott! Tack! Massa trevligt snack också, nu har vi pratat ikapp lite :) vi måste göra om det snart!

Efter middagen hos Emma blev det cykeltur i racerfart till stan hem till syrran och Eric. Jag skulle vara barnvakt. Lätt som en smäck för Milo sov redan, tänkte jag. Precis när jag börjar somna vaknar han och är skitledsen för att mamma och pappa inte är hemma. Jag lyckades natta om honom två gånger iaf så jag kan allt trots tröttma bortom allt förstånd.

Idag vaknade jag nerbäddad i soffan hos min syster, vi kollade på Nicke nyfiken, käka äggmackor till frukost innan jag tog en dusch och fixa mig för jobb idag igen. Känns okej för att det bara är fyra timmar men jag blir så less när jag ser att vädret är hur fint som helst ute. Ska sola solarium med Lovisa efter jobbet iaf, sen middag med mamma och pappa. Smutt! Vi hörs godingar. Ciaoo.

1 kommentar: