torsdag 19 juli 2012

Sovit ikapp?

Jag blir asirriterad på folk som säger att man sovit för mycket så fort man sovit mer än 8 timmar. Det går INTE att sova FÖR mycket. Punkt!

När vi hade fikat igår så körde vi hem mamma och mormor till Bälinge, mamma skulle sova kvar och vara stöd för mormor. Pappa och jag åkte hem till oss, handlade på vägen. Jag slocknade på 5 minuter i bilen, sov i bilen när pappa handlade, sov hela vägen hem. Sen var jag uppe i kanske 1½h innan jag gick och la mig i 4½h till. Och jag somnade ändå före kl 23 och sov hela natten till kl 10 imorse. Och NU känner jag mig genuint utvilad. När jag har sovit i nästan 17 timmar sammantaget!! En del människor behöver obegripligt mycket sömn, jag är en av dom. Så kom aldrig till mig och säg att jag sovit för mycket, för det kommer aldrig hända.

Har hur som helst spenderat denna förmiddag på landet med att fiffla på datorn, ringa samtal och skriva meddelanden. Kan äntligen börja känna lite lugn, jag börjar komma ikapp mitt eget liv lite, tack och lov. Ska snart in till stan igen, sen blir det lite jobb i 3 timmar med en ny tjej som kanske ska börja hos oss. Mina ansvarsområden på jobbet bara växer! Ay ay ay..

Nog om mig, hur har ni det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar